tack tack♥

hejhej. Nu har jag fått några förslag, men vissa var ju lite lata o pallade inte komentera, men men.
detta är vad jag fick för olika förslag.


* ändra bakgrunden
*inte ändra bakgrunden
*visa mer outfits
*visa mer bilder på andra än mej
*visa mer bilder på mej
*skriva om mina kläder
*skriva om mode
*evelina ville se mer hud HAHHAHA
*ylva tyckte att jag skulle skriva mer om henne (haha?)
*skriva om mer almänt intresserade saker (alltså inte bara min vardag)


tack för förslag ♥

fast jag blev ganska förvånad att ingen skrev om mer videos :o :). men mer om min klädstil o mode ska det bli!

Kommentarer
Postat av: eva lena

FUCK ME, IM STILL FAMOUS.



asso snart kommer alla ba komma fram till mig ba; kan du skaffa aaehs autograf till mig, snäälllalaa?!



GHAHHAA, jag är numera kändis!

2009-03-15 @ 21:35:58
Postat av: Tilda

Hahah, garvattack åt inlägget ovanför!

2009-03-16 @ 14:24:00
URL: http://baraforatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer videos

2009-03-16 @ 17:49:25

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0