Till alla som komenterar.

Tack för alla komentarer, fast inte dem negativa såklart. Fick nu komentarer om att folk inte kollar mina videos! , Visst , haha det är helt upp till er. Men mina inlägg jag skriver är inte till er, utom jag ser min blogg som en internetdagbok. Visst är vissa riktade mot er. Men aja. Till er som är ''anonyma'' SNÄLLA, våga skriva erat namn, det är bara fegt att vara anonym tycker jag. Skriv vem det är ifrån eller åtminstone en signatur. Aja kom hem nyligen eftersom jag yassan o OLLE , va i telgehallen haha :D Kolla match o jag fatta ingenting ^^ ! Puss

Kommentarer
Postat av: EVELINA PAJALA (BABY)

SEEEGT DET VAR JAG SOM SKERV ATT JAG ALDRIG TITTA VIDEOSARNA FÖR ATT YOUTUBE ÄR FETT SEGT!

2009-03-05 @ 13:21:17
Postat av: angelica

HHAHAHAH MEN ÄNDÅÅ! :D BABY!

2009-03-05 @ 14:15:16
URL: http://aaeh.blogg.se/
Postat av: baby

JAG TRODDE DU VISSTE ATT JAG VAR BABY -.- NU F¨ÅR JAG EN TÅR I ÖGAT

2009-03-07 @ 00:05:00

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0