Tjenare!

Hejhej.
Kom hem för ca 1 timme sen. Festen var rolig. Alla skrattade SKIT mkt, ahha och då menade jag det verkligen. Hahaha , sen börja kikki flippa ur o börja dansa som en galning HAHA, o nu ska jag berätta vad vi köpte till henne. Det blev ju mkt underkläder hahaha. Hhaha o hon fick fiinaste stringen :O ska nog köpa likadana imorgon för jag gillade dem så mkt (jag köpte dem till henne) Jag svär fett fina. Hahah juste. Imorgon/Idag ska jag o Vanessa upp till skärholmen vid 12 tiden , GUD SÅ JAG HAR LÄNGTAT. Nu får jag shoppa! Lovely!, Och sen senare kmr mamma tvinga hem mej till mormor xD. O på söndag ska jag o ylva KANSKE vara , haha jag minns inte om jag o elsa hade snackat ngt om att vara HAHHAHA, mitt minne e helt cp hahah!

ja, jag syndade idag. Jag köpte en burn. Men jag drack bara en halv LITEN burk :) Det är juh iaf framsteg haha!

Puss puss! <3 visar bilder på det jag köper imorgon, FÖR DET KMR JAG DEFINITIVT GÖRA hahahah. (Jag är den som alltid köper mest av mej o mina kompisar när vi shoppar)

Kommentarer
Postat av: danijela

FESTEEN VA GRYYYYMMMM (H)

2009-03-28 @ 17:26:40

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0