vem är aaeh`?

Hejhej.
Många som undrar varför jag kallas aaeh. Nu ska ni få en förklaring.
:

Det började med att alla på pea började skapa namn som var lätta att komma ihåg o dem fick mest besökare. Nu ska jag blotta mej själv o säga vad jag hette presic när jag skapade playahead, sockan07 HAHHA, fråga mej inte varför. Men sen fick jag så få besökare så jag fixade cash o bytte namn till ''AAEH'' fast till en början tänkte jag bara heta ''AEH'' men en kille snodde det precis när jag skulle byta namn! så då fick det bli AAEH, som stod för ; AngelicA Elinéa Höglund (som är mitt fullständiga namn). Och nej, det utalas inte med ett stön som vissa undrar, ahha, det utalas liksom bokstavligt A-A-E-H. men jag trivs inte såp mkt med att vissa kallar mej för det. Folk har kommit fram på stan till mej några gånger o bah ; oh e det du som e AAEH@? o jag bah , jaa. Sen så frågar dem aldrig vad jag heter. Så vissa ropade AAEH till mej (även mina vänner) som att det var mitt namn. Fast jag trivs inte att kallas för det. Jag har ett namn. Datan existerar inte i min vardag. På internet är jag AAEH och i verkligheten angelica.

Så där fick ni som undrar en förklaring!





lite kort om dagen. Pappa kom in sjungande i mitt rum på moronen med en stor SEMLA, jag bah , meh TYYYYYYYYYYYYYYYYST , AHHAHA FAN VA TASKIG JAG KÄNDE MEJ DÅ. men jag var trött. Åkte  sen till brunnsäng o träffade elsa o va med henne där. Kollade på volleyboll kval o lekte cpn. Därefter åkte jag min mamma o jörgen, upp till sthlm för mamma va juh bara tvuuuungen att ta med mej till Koh pangang. men nej jag ville till sveavägen o äta kina bufé , och eftersom det var min dag så fick jag bestämma! mohahha, Sen fick jag pengar :) , precis som jag ville! (y), och nu får jag köra min moppe WIIHOO :D


elsa o jag utanför hallen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta!

2009-03-23 @ 08:52:40

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0