We make a deal!

Så läsare... detta är till er.
Jag tycker att jag måste börja komma med mer inlägg. o det ska jag , men då e det så att jag vill att ni ska komentera mera! annars blire inge kul :D , för när man fått en komentar vet man ju 'ah denna person läste det är inlägget'' mså ser jag på komentarer och det e ju kul om man får veta att folk faktist läser ;). Aja men kommer komma mer inlägg underdagen.


Dagens planer;
Vakna först.
Dra o kolla på när ylva spelar match
Dra hem till tobbe
Klippa hans hår :D
Kolla tåkiga melodifestivalen -.-.


Juste, finalen idag. Jga tycker agnes ska vinna! fast haha jag har typ inte hört de andra hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0