23:58

hej bloggen!

Har inte skrivit någonting idag förän nu. Sry for that. Jag har vart helt borta den senaste vecka känner jag mej. Det ledde tyvär till dålig uppdatering. Idag var jag iaf i skolan, efter det drog jag yassan o elsa ner till stan o köpte lite grejer som jag lägger upp bild på imorgon efter min konfirmtion.  Jag köpte blandannat nya örhången (urgulliga!) sen en ring , någon tröja o något hårband hihi :) , men nöjd blev jag iaf. Efter det kom linnéa till mej o vi drog hem till mej. Sen gick vi ut o gungade kina gunga o hade allmänt tråkigt. sen blev vi hungriga o bestämde oss för att dra ner till Max. Där vi allmänt cp o alla kollade på när linnea satt o garvade ihjäl sig , HAHAHHA asså ni ska höra hur hon skrattar :D. Kan försöka fixa det på någon film eller något, det låter iuaf som att hon får typ ett astma anfall. asså hon typ hostar o sen garavar HAHAHAH! men nu ska jag fixa sakerna till imorgon så vi hörs senare Puss puss pussssss <3

Kommentarer
Postat av: pratat.blogg.se

GRATTTTIIISSS DU ÄR NU VECKANSBLOGGARE!

2009-05-30 @ 13:05:08
URL: http://pratat.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0