hej cutie är du tillbaka igen?..

..blir min huvud rubrik. I love my readers, ni e bäst!  Ville bara påpeka det. Kollade igenom nya frida tidningen idag o jag blev väldigt chockad när jag såg att mathilda  ( en av mina närmaste barndomsvänner som jag fortfarande känner) var med! Kul haha! Hon hade typ vunnit en VIP biljett på grönan där hon o hennes kompis sarah var med massa kändisar och fick gå in FÖRE alla nadra haha!. Kulkul.Juste , undrar när nya SOLO nummret kmr ut, måste haaaa!, uft. affärerna e så sega på att få in de nya. Tänkte ta lite kort om dagen också. Den var helt okej fat det va ju den tråkigaste skoldagen eftersom det är de mest tråkigaste lektionerna. Men fick hålimme från musiken iaf , nice :). Men hade en väldigt stressad morgon pga av att jag somnade om och vaknade halv 8 då jag skulle vart hos yassan! Oups. Men jag hann till skolan itid iaf :). Dagen shema såg alltså ut såhär:

Engelska
Fysik
SO
Lunch
Svenska
Matte
Musik - håltimme :)

Men just nu sitter jag insmörjd med brun utan sol- like all days haha.  Men måste nog ta och lägga mej nu , Puss puss <3

såhär brukar jag se ut de flesta mornar när jag fixar mej. hahah!

Kommentarer
Postat av: clin

tack desamma :)

2009-05-13 @ 06:10:42
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: matilda

haha,det är flera som har påpekat det, men jag har inte själv sätt det!:P. Ska köpa tidningen när den kommer ut!:DD<3

2009-05-13 @ 10:04:15
URL: http://tiildan.blogg.se/
Postat av: sofie

sv; så bra!

joo med mig är det bara bra :D

2009-05-13 @ 14:12:28
URL: http://soooofieeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

och vi älskar din blogg <3

2009-05-13 @ 15:34:16
Postat av: Mr.slowy

rädd

2009-05-14 @ 15:24:10

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0