Jag e bäst, notera det en gång till..

hello my lovely blogg! har intre kun nat bloggat idag förän nu eftersom jag inte vart hemma. Var i skolan och drog sedan direkt efter till täljehallen. I skolan hade vi idrottsprov på 3 km. ( man skall alltså springa 3 km under en viss tid, under 21 min = G , Under 19 min= VG och under 15 min = MVG. Sista jag sprang när jag var inne på sista varvet så ramlade jag i skogen o skrapade upp min hand, ajj! Så jag kom på 20 min ;S. Idag inna det sa våran gympalärare att den som förbättrade sin tid mest skulole få ett pris, men jag brydde mej inte, gav mest bara mitt bästa o sprang. När allt var över skulle han berätta vem och alla bah: - aah , det e säkert han eller han.. Sen Min gympalärare Johan bah; nej , det va angelica! Grattis!

jag: ? fattar nada (haha okej*)

Sen gav han mej choklad hah -.-. men blev glad när jag fick höra att jag förbättreatr mej med 2 min o 10 sek :D , kul kul. Efter det drog vi till thallen. Där kollade vi på matcher o sånt, sen filmade jag yassan o danijela massa cp videos på vägen hem ahha! Men har inge minne i datan o jag orkar inte sitta nu 20 över elva på kvällen och kopiera över filer så dem sparas på datans minne. För imorgon har jag faktist big step tunering i sollentuna hela helgen och mitt lag ska samlas kvart i 8 på morgonen. Suck*

Aja lägge rin sakerna från idag imorgon om jag kommer ihåg , Puss <3


''fejkat smile ab''
men jag har bildbrist , stå ut med fula bilder!'*

Kommentarer
Postat av: Mr.slowy

;o Im first agine!

2009-05-16 @ 11:29:31
Postat av: lina

tack så jätte mycket <3

2009-05-16 @ 15:53:37
URL: http://justforlina.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0