Skolan idag!

Hejhej bloggen, Ni kanske har märkt att jag gillar att uppdatera på kvällen , på nåt sätyt känns det enklare och inte lika stressigt. Ni får påminna mej om att göra videoinlägg snart för jag glömmer! Men iaf , skolan idag va helt ok som vanligt, på kemin fick vi labba typ med massa ämnen o jag fota massa. SWen på elevens val flippa jag ur typ helt och hållet för att jag hittade en julbelysnings stake grej. Koplade in den i ett elkuttag o satte den vid tavaln o började sjunga o dansa till ''all i want for christmas is you'' hahah! De andra tyckte iaf jag va rolig (och knäpp) hahaha!

Bilder från skolan:

      
 (klicka på bilderna för att få dem större)


Min julbelysning!

Kommentarer
Postat av: Jenna

tack så mycket, sötnos ♥ detsamma!

2009-05-13 @ 22:40:27
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: e l i i i n

svar; tacktack! :D

2009-05-13 @ 22:44:32
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Postat av: danijela

MOHAHAHHAHA (H)

2009-05-14 @ 14:27:22
Postat av: Mr.slowy (o.o)

Killen med (tomte .."haha")luvan skrämmer livet ur mig..

2009-05-14 @ 15:29:21

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0