tjena gullet.

Blev tyvär inget inlägg igår, kom hem ganska sent. Sorry. Men dagen igår va helt ok. Förutom att jag o elsa ska döda chris o jack för dem drev med oss -.-. Hahahah, juste måste berätta om sjukaste dagen , jag elsa quensy yassan o elias var , först drog vi till ragnhildsborgsbakcen i brunnsäng men det va dött där. Så Elsa fick sms från Chris o Jack (som ville jävlas med oss ) så dem sms att vi skulle träffa dem i beachen. (fast dem egentligen var vid maren på stan) Så när vi gick förbi en lada så trampade jag i hästbajs och börja skrika , så jag sprang o kasta min sko i vattnet. Hah. Sen drog vi ner till maren o träffa massa folk man kände.

Idag har jag iaf vart med vanessa oi vi hoppade studsmatta o tjockade oss med MASSSSSSSA glass. Hahhaha ni ser det på bilden under , Thanks for a wunderful day <3

Jag och vanessa va tjocka idag ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

brukar aldrig kolla bloggar min blogg kollar jag varje dag! Kram :)

2009-05-02 @ 11:25:42

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0