37,1

Godmorgon bloggen. Ja , jag har feber.. IGEN! Jag börjar bli riktigt irriterad det på här när jag jämt vaknar med ont i huvudet. Tog nyss 2  st alvedon brustabletter som ska hjälpa. Få se om det hjälper. Min riktiga temperatur ligger ju på 36,3 o tempern imorgso visade 37,1 o jag känner mej helt död! Hoppas alvedonerna börjar verka snart och att det blir bättre om jag äter frukost. Plus att idag har jag två st prov också! Svenska prov o prov i fysik. Så jag drar till skolan senare även om jag känner mej dålig för att inte hamna efter (a) . Det är ju i trotsallt mitt ansvar liksom. Svenska prover har jag kl 11.45 och fysik 13.45. Så nu väl när jag e hemma o ligger här i sängen med  mindata ska jag passa på att plugga inför proven också! :) Men nu ska jag äta frukost, Återkommer snart , PUSS<3


Kommentarer
Postat av: The Riddler

Glömde att säga lycka till (Y)

2009-10-01 @ 13:31:04
URL: http://?
Postat av: matilda

det är ungerfär min normala tempratur:P

2009-10-01 @ 16:39:32
URL: http://tiildan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, 37,1 är ingen feber ! ;p

omg , hahahahaahaahahahahahahahaah

2009-10-02 @ 16:15:46
Postat av: Anonym

sry för att jag skrev dt dära,



från personen som skrev att 37.1 inte är ngn feber (a)

2009-10-04 @ 19:51:38

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0