nanana

Till anonym som komenterade i förra inlägget om min feber.
Haha mjo , om jag har 37,1 graders är det hög feber för mig. Eftersom min vanliga temperatur ligger på ca 36,2! :).  Men iaf.. Kom hem för ca 40 min sen från att jag tog bussen hem från stan där jag hade vart med johnny o massa alkisar :) x). Va i skateparken där vi träffade lite folks mm. Sen drog vi därifrån när vissa blev lite allt för fulla så några drog sig in mot stan. Sen slutade det hela med att jag satt påvägen hem i bussen o nästan skrek för att jag va så sur på jura som ringde m,ej stup i kvarten o ville komma med massa ursäkter. Men nu e jag iaf hemma och mår bättre! Tack johnny för du va md under kvällen <3 :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tävla om ett nametag armband hos mig!

2009-10-03 @ 19:49:20
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0