Sjuk natt.

Jag har sovit 3 timmar inatt. jag vill sova.Jag mår illa.  Jag väntar på ylva. Vad ska jag göra?

Jag har nog aldrig vart med om en sån konstig natt som inatt. Började med att jag o johnny skulle kolla till så en viss person inte drack för mkt. Så vi skulle bara kolla att det inte gick vildt till eller att ngn skadade sig. Men slutade med att vi hamnade på donken med m, j o l som satt o skulle börja shotta sprit. MITT I DONKEN! med 3 killar de nyss träffade. Jag o johnny drog ju oss undan lite för sånt där e ju fan pinsamt. Inte för att va taskig men man skämmer verkligen ut sej om en kille mitt inne på donken tar fram en flaska ren vodka o sprite o ska börja hälla upp i plastmuggar. Sen blev vi utslängda. Ju (förkortning av namn) ramlade i maren. Ja , vad ska man säga? Jag hatar alkohol! Nykterist for life fyfan!..



Men jag ska inte sitta o skriva om massa dåliga saker som hänt! Nu ska vi vara lite possitiva!
För att...

* om mindre än 2 månader drar jag till thailand! O vad betyder det? Jo, shoppa järnet! <3
*3 veckor kvar till HÖSTLOV :D !!!!!!!!!!!! <3
*Jag har inga prov den här veckan!!! Woho!


men nu ska jag sitta o dunka hög musik för jag har tråkigt o mår i stortsätt skit :D !
PUSSSS <3

Kommentarer
Postat av: sarahthorsell

du är fan cool haha som vågar stå för att du inte dricker & röker, det borde finnas fler som du! (:

2009-10-04 @ 18:33:16
URL: http://sssth.blogg.se/
Postat av: The Riddler

När har du höstlov?

2009-10-05 @ 11:48:54
URL: http://?
Postat av: Anonym

I want the old header back!!!

2009-10-05 @ 16:21:56
Postat av: Emmaaa

jag gillar din blogg :P

2009-12-23 @ 19:39:05
URL: http://norbyss.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0