090925

Hej alla underbara!

Kom nyss hem från västergård där jag va o kollade på när johnny o micha o alla dem rappade.. bra var det iaf o Johnny hade snyggaste tröjan ! Det var nämligen så att jag och evelina hade träffats efter skolan och drog hem till henne där hon jag o beckis satt o ritade på en vit stor t-shirt som johnny skulle ha på sig när han rappade. På framsida stode det I<3solstrålen , solstrålen =evelina. Sen gjorde jag snyggaste baksidan där jag skrev med stora tjocka bokstäver , ANGELICA ÄR SÖT! hahha så jävla klockrent, och han hade den på sig! Snacka om status vafan haha! Blev både skratt o tårar under kvällen men det mesta löste sig tillslut. Vilket va bra. Efter allt drog vi te kiosken där vi träffade Vendela o Vanessa :) så va vi med dem tills min mamma hämtade mej o linus som hade vart med under kvällen :). Imorgon ska jag tillbringa hela min dag med Ylva o det längtar jag till!

PUSSSSS! <3

Kommentarer
Postat av: olle

vi kommer ha såååå jävla kul ! <33333333333

2009-09-26 @ 00:45:58
URL: http://yylvas.blogg.se/
Postat av: Evelina

I <3 SOLSTRÅLEN!! så jävla klockrent xD

2009-09-27 @ 21:51:20

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0