Jag är tillbaka!

Många av er har saknat mej som jag vet ;). Vad säger ni nu då? Jag ska försöka börja blogga nu igen. Men jag slutade att skriva på ett tag pga av att jag liksom inte hade någontid att sitta hemma o skriva. Jag kanske inte kommer uppdatera hela tiden. Men lite då och då när jag har tid. Oftast är jag ju ute eller går i skolan. Passade på att göra en ny header nyss med en av mina bilder jag fotade på mej idag. Nu sitter jag iaf hemma och ska snart börja packa för idag bär det av till mamma. Där jag stannar som vanligt i en vecka. För jag har ju flyttat bort till ett annat område i södertälje med mamma. Nu vidare bor jag vid kusens backe ovanför badhuset i en villa. Trodde jag inte skulle trivas där så bra men det va bättre än vad jag trodde. Sitter nu samtidigt o lyssnar på musik.. ååååh! Det låter så konstigt när jag skriver! Det va så länge sen! Känns så ovant. Men det här är som en ny början. Efter att förlorat alla mina läsare ska jag ta upp det igen! En nivå högre tillochmed! Men här får ni några av mina bilder jag fotade på mej iadg när jag hade tråkigt. Puss <3



testade lite nytt med att ha mittbena på några av mina bilder jag tog. Ja, jag vet, jag ser ut som en transa i mittbena! Blä! Men meningen med bilderna är att dem mest ska fokusera på mina ögon och rama in dem.


en ´svartvit bild på halva mitt ansikte. Den blev jag iaf rätt så nöjd med.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Du passar faktist i mittenbena ! <3

2009-09-22 @ 18:45:39
URL: http://yylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0