Skolarbete lönar sig faktist :O

Vem är bäst om inte jag? :D haha.
Ska snart sätta igång att plugga för jag har 2 prov imorgon! Gaah! Jag har klappt ens pluggat något! Hur ska jag klara det här? Men iaf.. idag va jag ju som vanligt i skolan :D Det va väl helt okej sådär. På idrotten hade vi styrke prov o jag o rebecka va de tjejer som fick MVG :D Good way to go! Det blev jag ju glad över :) . Sen så fick jag tillbaka matteprovet o det blev dock bara ett VG men jag hade inte pluggat absolut någonting! Fast.. haha det gör jag aldrig innan mina prov typ haha! Men shit :O Tänk om jag väl pluggade ihjäl mej inför varje prov så kunde man ju räkn med MVG MVG MVG :O Men tror ni jag orkar? Hahah huvudsakenn med mitt betyg är att jag blir nöjd , mina föräldrar blir nöjda, och att jag höjer mej iaf :). Men nu ska jag snacka om igår :).. Det va en heelt ok dag, va med johnny ponken på kvällen :D skojs för vi gick runt o sjöng på prendel o danyH låtar :D.
''MÅNGA FRÅGAR VARFÖR VARFÖR VARFÖR, GÖRU MUSIK?'' så e en reff i en låt :D o vi typ drev om den för jag sjöng det till johnny sen han bah , jag vet inte.. ÄH DÅ SLUTAR JAG DÅ! HEJDÅ! X'D ahhahahahahha.

Men nu ska lilla angelica plugga fysik o svenska PUSSS<3

dagens låt: DanyH - varför
dagens skor: snekers
dagens frisyr: utsläppt
dagens mat: Thai o ngn konstig fisk i skolan :O
dagens klädsel: skinnjacka, halsduk, linne o leggingsjeans
dagens planer: plugga
dagens vill ha: thailand!
dagens sakna: .. vetej :O:O
dagens tråkigaste: skolan
dagens köp: INGET!
dagens godis: inget
dagens mående: ont i huvet pga av att det e så jävla kallt ute!
dagens sötaste: .:O jag vet inteeeeeee
dagens komplimang: Fan va du är SMART!!!! daniella tjatade :D o sen typ - vem är den lyckliga
dagens kommentar: snygga skor! - ska vi knulla?
dagens dryck: men bäääh
dagens roligaste: När jag missa ett trappsteg i trappan! HAHAHAHHA jag o danijela dooog


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0