tråkig lista :D

Hejhej :) nu har jag tråkigt och väntar på att ylva ska komma :), pratar med henne i tele just nu. O medas ´snodde jag denna tråkiga lista från ylva :D!

Killar...
Jag gillar hår som är..
[x] Brunt
[ ] Blont
[ ] Rött
[x] Svart
[ ] Färgat i en galen färg
[x] Kort, eller "normal längd"
[ ] Långhåriga

Jag faller för ögon som är..
[ ] Blå
[/] Gröna
[xxxx] Bruna
[ ] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[x] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[x] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är...
[x] Långa
[ ] Lika långa som mig
[x] Längre än mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[ ] Blyga
[x] Vältränade
[/] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[x] Fotbollsspelare
[x] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[x] tränar på gym

Det är snyggt när killar..
[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[x] Inte har allt för många tatueringar
[x] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos - ?
[/] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[x] Rakar kroppen
[ ] Använder kajal
[ ] Alltid har keps på sig
[ ] Är modenörd
[ ] märkeskläder
[/] Har häng

Detta säger allt om en kille...
[x] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[ ] Hur ofta han är med kompisar
[ ] Hur han behandlar sin mamma
[x] Hans personlighet

Det är gulligt när killar...
[/] Ringer ofta
[/] Smsar non stop
[ ] Är svartsjuka - NEEEEEJ
[x] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[x] Ger mig små presenter
[x] Väljer/Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[ ] Gråter till filmer
[ ] Pratar om giftemål och barn - FAN LÄSKIGT JAG TÄNKER FAN HELLER HA BARN
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk- social :O
[/] Kan sjunga riktigt bra
[/] Skriver egna låtar
[ ] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[/] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med..
[x] Kaxiga killar
[x] Blyga killar
[/] Killar som slår ner folk
[x] Överbeskyddade killar - beror på
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[ ] Killar som kör moppe
[xxxxxxxxxxxxxxxxxx] Som aldrig kan erkänna sina fel


Kommentarer
Postat av: The Riddler " ? "

"En kille som rakar kroppen" rädd O.o



Du är snål när det har med "Kebab" att göra xD

2009-09-26 @ 20:17:28
URL: http://?.blogg.se

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0