tuesdayistheworstdayoftheweek

Rubriken säger allt.
Tisdagar är verkligen de segaste dagarna på hela veckan. Hela dan idag har vart otroligt seg och har kännt att jag inte orkar med någonting! Min c902 är också trasig o pappa har fortfarande inte skickat in den på lagning. Suck. Kommer nog aldrig få mobilen tillbaka känns det ibland som. Därför kan jag ehller inte göra videoinlägg. Bara varannan vecka när jag e hos mamma för där har hon ju camen. Den går ju iaf att använda. Men iaf.. Idag e det ju som sagt fredag och jag har haft ont i huvudet hela dagen o mått dåligt. Gick hem lite tidigare från skolan(skippade sista lektionen) pga av min huvudvärk. Jag gick till skolsyster och tog alvedon, men det hjälpte tydligen inte. Känner mej lite halvkrasslig sådär. Men det är nog bättre imorgon. I hope. Men nu har jag verkligen SKIT tråkigt så nu ska jag.

 fota mej. (det är ett tips om man har extremt tråkigt)
 försöka ändra typsnitt i min blogg, storlek på texten o lite rubriksändingar.

Men nu ska jag alltså fota mej , loveit! PUSSS

/angie*

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0