Videoblogga mera?



Jag får inte bara komentarer på min blogg , mer IRL om man ska säga det. Kan vara folk jag träffar när jag är ute som  ofta säger att de vill att jag ska börja videoblogga. Visst , jag tycker det e sjukt onödigt än att kriva men visst visst, jag kan nog försöka bli lite bättre på det men det känns bara som mina inlägg blir så töntige om ni förstår. Liksom att man sitter där med sitt fake leende o ska låta snäll o berätta vad man gjort den dagen mm. Liksom , .. det är faktist inte lå lätt att videoblogga som många tror. Tro mej när jag gjort mina tidigare videoinlägg har jag fått göra om dem minst 5 gånger. Antingen att jag stannar mitt i en mening och glömmer vad jag ska göra. Får ett störande sms mm. Men nu ska jag fixa mej för senare ska jag nog träffa evelina vi ska snacka lite :), PUSS <3

Kommentarer
Postat av: The RIddler " ? "

"Liksom att man sitter där med sitt fake leende o ska låta snäll"



Börja med att säga det du tycker att du ska säga när du videobloggar + du behöver inte le/låta snäll(a)

2009-09-27 @ 18:05:47
URL: http://?
Postat av: Evelina

tack för att du finns, jag behövde verkligen det inatt <3

2009-09-27 @ 21:50:13

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0