010110

Ja, nu är det 2010 då. Om någon inte nu visste det?!
Nyåsafton blev ju helt ok iaf. Inte alt för mycket dricka blev det heller, bara för ylva , haha. Hela kvällen igår (hade min lägenhet för oss själva ett tag) skulle ylva springa in i mitt rum (''lite'' smått berusad) och hämta öl efter öl till alla som va i närheten. Jaja , senare började johnny o ylva röra sig hem mot honom för hon inte mådde så sjukt bra. Kvar blev jag evelina och cornelia som väntade på att hennes mamma skulle hämta evelina. Efter det skulle jag och Cornelia börja gå mot johnny men vi va så fega och vågade inte gå (hahaha) så vi väntade på bussen istället. Därefter kom vi hem till johnny där han sto o sköt massa raketer o smällare o shit. O jag e juh typ rädd för sånt hahaah. Men sedan satt jag o cornelia o drack i johnny´s trapp , haha så fult! Men det blev inte mkt alkohol för mig som tur va. Jag blev ju aldrig lullig direkt, fast jag drack inte så värst mkt heller. Sen vid tolvslaget blev det massa pussar o shit , sen skulle johnny vara stheek  så han tände på sin playboy cigarr haha. Sen gick vi förbi evelina :). Sen rörde vi oss hemmåt och va henma runt halv 2 då jag och ylva la oss som vi hade gått 1000 mil och somnade rätt så fort. Nu sitter vi här och har vart vakna i ca 1 timme, och våran frukost fick bli chips o dip HAHAHA , snacka om bakis frukost. Fast kanske då mer för ylva xD. Men bilder kommer nog förhoppningsvis senare idag om inte ylva ska sega sig ;).

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0