galet gumman , galet

att kolla in i dina vackra ögon som bara får en att le, skapa ett leende som man aldrig vill ska sänkas. De där ögonen och leendet som får en att glömma allt som är omkring, glömma alla problem och ger en kraften att orka vänta och längta. Hela du lyser av den vackraste auran jag någonsin sett. Du har skapat något för mig jag verkligen vill ha. Mina tankar om dig dagligen räcker inte till , jag drömmer om dig på natten och dagen därpå. Jag kan inte tänka klart längre , för du finns alltid med. Det kanske låter mkt och överdrivet. Men underskatta mig inte. Jag trodde aldrig på sådanna känslor , men efter att jag såg dig förändades allt. Överallt jag går och rör mig , skapas en gestalt. Du. Jag skulle kunna ge dig hela världen om jag bara kunde. Sedan skulle jag kunna ge dig hela mitt hjärta om du tog emot det. Vackra låtar som jag innan tyckte kändes dumt, skapar minnen. Du behöver inte längre undra. Innrest  inne vet du. Dock skapar detta stora sår när alla säger att det inte kommer funka , att jag aldrig kommer orka vänta på din härlighet. Men för dig , bara för dig , kan jag vänta hela livet.
livet är en gåta , men du är gåtans svar


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0