Gårdagens tragedi.

Det hela började med att jag hade precis kommit hem efter att ha varit med vanessa och jag va hungrig. ( förvånande? ). Iaf så skulle jag göra toast, och så failad som jag är (eller min pappa) så har vi inget toastjärn utan ett våffeljärn! xD Men aja , när jag väl skulle stoppa in kontakten så blev allt svart haha , det blev strömavbrott i våran lägenhet. Pappa gick o fixade det och jag skulle en en gång stoppa in kontakten och då blev de svart igen xD. Så det slutade med att pappa dumpade den i papperskorgen. Adjö mitt älskade våffeljärn <3..
Hoppas ni ser min seriösa sida nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0