Godmorgon!

Vet att jag inte bloggat igår o så , haha men jag hade inte tid till det. Jag va ju med ylva hela dan , o vi hade det kul kan man väl säga. Brist på tråkighet blev till en helt sjuk video där vi snabbspola våra röster. Dock va det något cp filformat som jag inte riktigt fattar hur jag ska omvandla. Jobbigt. Vill ju lägga ut de på bloggen o så. Men iaf. Mina planer för idag är att jag ska vara nere på centralen kl 3 där jag ska möta lilla elsa som blir 15 idag, så grattis på henne! Sen ska vi dra te brunnsäng och äta mat , haha vårat traditionella ställe... fullis pizzerian! haha :D Gulligt värre. Aja Just nu gör jag väl inte så mkt. Sitter och äter frukost(?) .. okej jag äter godis , hah. Känner att jag måste komma igång o träna i år. Hörde att vanessa börjat spela beachvolley så fick jag plötsligt lust igen att bara hoppa in i sommar o köra beach-sm , skulle vara grymt kul! Men aja.. Måste nog få i mig någon riktig mat. Kan juh inte sitta och tjocka mig framför datan hela tiden. ;o
bild från igår på mig och min lilla ylva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tryck på denna länk: http://boze.blogg.se/2010/january/fragestund.html

och ställ hur många frågor du vill!:D

2010-01-10 @ 16:43:43
Postat av: ylvis

Hah, kul hade vi iaf! <3

Tvungen att ta den sepigaste bilden på mej o den suddigaste haha x)

Du är så fin<3!

Jag älskar dej <3

2010-01-10 @ 20:19:51
URL: http://yylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0