Gogmorgon

Rubriken.
Jaja , planer för idag då. Sitter och fixar mej just nu för jag snart ska dra och träffa Ivona (som jag inte träffat på ett tag ). Sen ska vi väl dra ner till stan eller så kanske vi skulle möta upp CJ om det inte blir ändrade planer eller ngt :). Sen senare ikväll ska jag nog kanske till Mariefred och sova hos Linnea, fast det e fortfarande ett aknske , annars kanske jag träffar jag henne imorgon. Hahah , och om jag ska dit så kommer det säker sluta att jag hamnar i ett annat län för jag brukar aldrig åka långfärdståg xD. Hah. Men man får väl hoppas att jag får träffa henne iaf , saknar henne enormt! <3 Men aja nu ska jag fortsätta fixa mig , Puss.

Hejdå min fula gamla hårfärg för igår blev jag mörkbrunett! :D Btw , idag färgade jag mammas hår från blond till brunett , riktigt bra blev det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0