Hej.

Ja, jag vet att min uppdatering är kass , haha! Men vad ska man göra åt saken om man varken orkar eller har tid? I min blogg skriver jag när jag vill och ska inte behöva känna någon press att skriva varje dag (som jag kände för mist ett år sedan).. Aja ,iaf så sitter jag och pratar i telefon med evelina just nu som för några timmar sen var här med johnny medans jag färgade mitt hår. Jag är alltså mörkbrunett nu , yey! Det var ett tag sen och jag gillar det. Känns alltid så fräsht efteråt när man haft i den där balsamsaken som gör håret så lent, åh lovely! Sen sitter jag och äter min mammas knäck , (som är skitäcklig men jag vette inte vrf jag äter den.. ;o

För att byta lite snabbt på samtalsämnet så har jag fått en ny data av min papi! :D En sån här JÄTTE liten data som ser fett mesig ut. Aja .. Sen imorgon bär det av te mariefred där jag ska sova hos linnéa , I like! Var längesen jag var med denna underbara människa. Ska iaf bli sjukt kul , förutom att mariefred suuuger fårballe ;c..

Aja , som ni märker har jag inget att skriva eftersom om jag fortsätter kommer det hela bara bli massa styckes indelningar med olika handlingar. Hah, snyggt! Or not.

Puss <3



Hahah , vi e så snygga , love u ! <3

Kommentarer
Postat av: EvelinaPajala

HAHAHA så jävla snygga, blir typ lite kåt xD love u!

2010-01-15 @ 23:36:30

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0