jag har en åsikt.

nu vill jag ha heeeelg. För då åker jag förhoppningsvis o sover hos linnea som jag inte vart med sen innan thailand!så det lär väl bli kul om det blir av :). Iaf .. Varför jag så gärna vill att det ska bli helg är för att imorgon börjar skolan och jag orkar ärligt talat inte. Känner verkligen inte för att plugga just nu men jag måste. Det e ju trots allt min sista termin innan jag börjar gymnasiet. fast jag har ingen aning om vad jag ska välja. Om jag antingen ska ta Bild och konst på wendela hebbe eller beauty and fame på ekenbergska... Känner att jag hellre vill fortsätta att måla och lära mig mer. Men det kommer ändå inte ge mig något i framtiden. För jag vill ju inte sluta med att jag jobbar på min pappas företag som en äcklig svettig målare som får bara göra slavarbete som att måla dörrar och staket! (Välkommen till mitt sommarjobb, haha) Fats jag tjänar ju helt ok , eller njae.. Brukar väl vara 1500 i veckan , men det klarar jag mig på. Fast i år ska jag försöka höja det till 2000 mohhaa, så kan man passa på att jobba några veckor, då blir det shoppa rakt av hahah! .. Fast , vrf pratar jag om sommaren nu.. Iaf tillbalka till det kring gymnasiet. Jag tycker faktist att man borde ha en helt annan valmöjlighet inom gymnasier. Även om det inte skulle funka av olika skäl så tycker jag det ändå låter rätt så rimligt om man tex hade gymnasaium med ännu mer valmöjligheter inom linjer. Sedan tycker jag att man inte borde bara vara fast hela tiden i en och samma linje. Jag tycker att det skulle vara roligar om man valde olika kurser med poäng. För om jag ficlk  välja skulle jag gärna kunna gå både , konst , foto , och stylist kurser. Det är dock synd att man inte har den friheten..

en liten rolig bild på mig och elsa igår då hon fyllde 15! grattis!

Kommentarer
Postat av: ylviis

Självklart kan jag göra de darling ;) <333

2010-01-12 @ 07:24:07
URL: http://yylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0