Lyckad kväll igår!

Tack johnny för den smarta idén att ta med alla på bio i sthlm. Även om vi kanske inte såg världens mognaste film så va den ändå sjukt rolig och hade en viss charm i sig också. Iaf så kollade vi på ''det regnar köttbullar''. Eller ''flygande köttbullar (vad jag nu kallade den xD). Filmen va iaf 3D villet var kul. (y) Efter filmen drog vi mot 7eleven och köpte COFFIECOOLER! (kärlek asså.. ), Sen rörde vi oss hem mot södertälje. Under alla dessa timmar vi va skrattade vi konstant hela tiden åt massa sjuka saker. När vi sedan vart i södertälje drog vi te tumba där vi skulle lämna av evelina och va där en stund. Medans jag beckis o johnny väntade på tåget så stod vi o sjöng ''opera/kyrkokör'' på perongen , HAHHA! sedan när jag kom hem , (typ halv 12 kanske?) så la jag mig i sängen och somnade direkt. Tack iaf för en underbar kväll Evelina, Beckis, Ylva o Johnny! :D

Kommentarer
Postat av: evelinnaaaaaaa

det var tamefan sjukt kul! :D <3

2010-01-27 @ 21:18:08
Postat av: Camilla Kyllönen

Frågestund i bloggen, fråga exakt vad ni vill. jag svarar på allt!

kram

2010-02-10 @ 20:17:48
URL: http://jennifercamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0