måste skriva av mig

Mitt humör är inte på topp just nu!
Känner att jag vill spy, har ont i huvudet och vill spy ännu mer. Fast det kmr jag ju inte göra då. Vad man får hoppas , haha! Men aja whatever. Har tänkt på en sak när jag satt på bussen hem från västergård. Många unga (framförallt tjejer) vill ju att dem ska bli de nya ''bloggkändisarna'', då de kan tjäna massa pengar på den , få uppmärksamhet osv.. Men all uppmärksamhet kan väl inte vara så jävla kul? Eller?!.. Om ni tänker er Kissie , Dessie o Paow (de så kallade fjortisbloggarna), hur mkt skit får dem egentligen inte. Bläddrar man igenom deras komentarfält ser man mest massa klagomål men samtidigt snälla komentarer. Hallå? , Visst kan säkert Dessie leka stark och skriva att hon inte bryr sig. Men igen människa (och då menar jag verkligen INGEN) kan ta för mkt skit. Man blir alltid sårad, även av små ord som kan verka obetyldliga för stunden blir jobbigt i längden. Känns ibland som det bara väntas in en ny ''snackis'' om att te.x Kissie rakat av sig håret (haha jag bara tog ngt), Eller att någon bara lägger ner och helt enkelt inte orkar ta all skit. Jag känner att om alla nu unga stävar efter att få en känd blogg, måste dem vara berädda på all skit som kommer. Min blogg behöver inte bli känd för att man ska vara lyckad. Jag behöver inte ha 100000 besökare om dagen för att göra mig lycklig. Min blogg är ett sätt för mig att hålla igång. Att ha något att göra. Jag skulle aldrig kunna påstå att bloggen är mitt liv. Det kommer den heller aldrig bli. Jag bloggar när jag absolut inte har något att göra, och det är sällan jag kännt mig tvingad till att skriva inlägg. Mer att jag kanske haft det e bakhuvudet att man kanske skall uppdatera lite oftare eller något liknande. Jag kan vara ärlig och rakryggad och säga att jag är en väldigt känslosam typ som känner redan nu att jag inte skulle klara av att ta så mkt skit som dessa andra bloggerskor gör. Inte för att de har ett ''hjärta av sten'' så verkar dem väldigt starka. Men även dem har nog blivit lite less på taskiga komentarer. Oh , juste! Sen en sak till som jag verkligen inte fattar. (?) Jag förstår verkligen inte hur folk ORKAR sitta och ödsla tid på att komentera massa skit till dessa bloggare. Ärligt talat.. Har dem inget bättre liv än så?!, Stackar små barn med brist på liv..
Man kan kalla detta hur man vill , kanske .. hmm.. Blogg-mobbning? (haha!) För ibland har det ju till och med gått så långt att man stött på de IRL. Te.x när blondinbella blev jagad av folk som försökte kasta glasflaskor mot henne på stan. Det är ärligt talat hemskt. Även om kanske bara 15 pers orkar lägga ner 5 min på att läsa denna text så vill jag iaf förmedla detta till alla som lägger ner sin tid på att hata bloggare.. Snälla, get a life.

Bilden har ABSOLUT inget med inlägget att göra.

Älskar er Min Vanessa (Chingstah!)  och Evelina (mitt barn ) <3


Kommentarer
Postat av: ylva

ja angelica?..<3

2010-01-08 @ 08:46:57
URL: http://yylvas.blogg.se/
Postat av: evelina

hot!

2010-01-08 @ 13:42:19
Postat av: Anonym

Gå in på http://boze.blogg.se/2010/january/fragestund.html och ställ hur många frågor du vill!

2010-01-09 @ 13:06:59

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0