Oh hai!



Idag är det ju måndag. Känner mig otroligt trött och seg idag. Har bara vart hemma hela dan , sovit, ätit och fotat ( som tex bild ovan som jag kanske tog för en halvtimme sen). Kollar samtidigt på världens tråkigaste program. Typ dagens repris av nyhetsmorgon. Haha, men jag orkar inte byta kanal. Just nu sänder dem repotage från husjursmässan i kista. Vilket påminner mig om när jag var ung. Då mamma alltid tog med mig och min kusin till dessa mässor. Jag älskade dem verkligen. Oh , nu fick jag också ett litet sug av att ha ett husdjur. En minigris kanske? .. Hah. Nej men har inte heller några planer för idag utan att bara ligga hemma o dega. Funderar också starkt på att fråga pappa om lite pengar så jag kan gå till affärn och köpa lite godsaker. En stor redbull kanske? hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0