Tired.

Rubriken får tala för mitt humör just nu. Har sovit i 12 timmar och det känns som jag behöver sova mer! Har säkert feber men det orkar jag inte bry mig om. Får väl ta en alvedon eller 2 innan jag ska möta vanessa (som är dagens planer). Vaknade iaf av att Chato smsade mig och ville att jag skulle komma o möta honom på centralen , men jag sov ju? hahah. Men han gav sig inte och ringde mig tills jag svara. Fast jag lyckades kunna stanna hemma o vila mer. Men måste iaf snart börja fixa mig för att inte slösa bort halva dagen på att sova xD, fast vanessa måste ju först också åka te robert för hon ska lämna några armband eller shit haha. Sen måste jag få i mig någon ;o. Om det nu finns något att äta på det här stället. Jaja, iaf.. Passar på att lägga in en låt som jag äääälskar.


Travis McCoy - One at a time.

Kommentarer
Postat av: evelina

måste bara vara ett pain in the ass och kommentera att det stavas "tired" HAHAHAHH xD <33333333

2010-01-06 @ 16:27:58

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0